Hjælp os til at lave et endnu bedre VivoLead produkt for dig, ved at udfylde spørgeskemaet nedenunder og indsende det til os.Kundeundersøgelse Navn Firma Spørgsmål om forbedringer:Hvilke af disse funktioner kunne du ønske af VivoLead i fremtiden?? Online mødebooking for dine messer, så dine kunder nemt kan booke et møde med en sælger Mulighed for oprettelse og udsendelse af messeinvitationer til udvalgte kunder igennem VivoLead Tracking funktioner, der fortæller dig hvilke kunder der har åbnet mailen fra VivoLead, samt hvilke produkter der er klikket på Automatiseret dataintegration til jeres CRM system At kunne scanne QR koder fra digitale visitkort, og bringe kontaktdata ind i VivoLead på den måde At kunne gemme en registreret kontakt fra din VivoLead app i din egen telefonbog på din mobil Lead score system, der automatisk fortæller hvilke kunder der er de mest "varme emner" efter en messe. Mulighed for import af en kundeliste til VivoLead, så man kan se om man har været i kontakt med kunden tidligere Email automatiseret opfølgnings flow baseret på kundens digitale adfærd "event-triggered" Automatisk akkumulerede værdier for hver messe, der viser antal sparet timer i administration og affødt økonomi Lav videoopkald direkte fra VivoLead appen til en registreret kunde Social media integration - post nyheder om virksomheden messedeltagelse på forskellige platforme Lav en kalenderbooking i din egen kalender direkte fra VivoLead appen Funktion til at oprette og sende spørgeskemaer eller evalueringer til leads efter en messe. Et værktøj til at planlægge messestrategi, herunder hvem der skal være til stede, mål for leadindsamling og opgaver. Mobil "Push notification", der angiver, hvornår et lead skal følges op på, baseret på bestemte tidsfrister. Automatisk søgning og tilknytning af leads sociale profiler, f.eks. LinkedIn. Sammenligning af messeresultater fra flere messer i samme overbliksbilled Eksport af resultater fra grafisk dashboard som PDF og fremsendelse til specifik email adr. Real-Time live rangliste over salgsteamets performance baseret på antallet og kvaliteten af leads. En funktion der gør det muligt at kontakte leads via SMS, WhatsApp, eller Messenger direkte fra appen. WeChat integration - primært i relation for kinesiske kunder Tilbyde et forum, hvor brugere kan dele tips og tricks til at bruge VivoLead bedst muligt. Tilbyde en "Bump funktion", forstået på den måde at når to mobiltelefoner holdes tæt sammen kan man overføre kontaktinfo fra kundens telefon til VivoLead appen(du må gerne sætte kryds ved flere af punkterne ovenfor) Er der noget, du har set i andre systemer, som du ønsker, at VivoLead skal kunne tilbyde? Spørgsmål om brugeroplevelse Hvor nemt er det at navigere i VivoLead? (1 = dårligt - 10 = meget enkelt) 6 Hvor tilfreds er du med den tekniske support og kundeservice, du har modtaget? (1 = dårlig - 10 = meget god ) 6 Er vigtig for jer at kunne vise hvormeget papir der er spares i salgsarbejdet (bæredygtighed) ? (1 = nej, slet ikke - 10 = ja, helt sikkert ) 6 Hvordan vurderer du din samlede oplevelse med VivoLead? (1 = dårlig - 10 = rigtig god) 6 Giv en kort beskrivelse af dine egne erfaringer med brugen af VivoLead. Andre VivoLead produkterHar du lyst til at høre mere om VivoLeads andre produkter/services? Salgstræning i forbindelse med messer - opnå en større salgsmæssig succes med et 4-timers kursus hos jer. Info stations - Interaktive selvbetjente kundesystemer der kan installeres på computere/tablets/storskærme. Digitale visitkort - Få et digitalt visitkort på din telefon med masser af funktioner, f.eks link til sociale medier, webshop, mødebooking og meget mere.. Send If you are human, leave this field blank.